Archivu de Febreru de 2011

¿Por qué Softastur cambia la so cuenta en Facebook?

5 de Febreru de 2011 por Softastur

Dende va unos meses, venimos anunciando el cambéu de la cuenta en Facebook de Softastur (cuenta como la d’un usuariu corriente) a una páxina http://www.facebook.com/pages/Softastur/140649923185

El motivu d’esti cambéu nun ye otru que respetar la privacidá de la xente que nos sigue vía Facebook.

Cuando ficimos la cuenta, por desconocimientu, ficimos una cuenta d’usuariu común y corriente y entamamos a añadir a la xente que mos quería siguir como “Friends”, pero col pasu del tiempu dímonos cuenta de que teníemos accesu a tolos datos de xente que naide de Softastur conoz, esto incluye les semeyes y los datos personales de contautu y tolos mensaxes que los distintos “Friends” compartíen colos sos verdaderos “Friends”.

Como nun nos interesen estos datos, y como queremos respetar la privacidá de los usuarios lo mesmo que queremos que respeten la nuesa propia privacidá, decidimos abrir una páxina http://www.facebook.com/pages/Softastur/140649923185 onde cualesquier usuariu de facebook puede siguir la nuesa actividá ensin tener que compartir con nosotros les semeyes de la so borrachera última. La cuenta habitual de Softastur lleva un procesu “d’apagáu” progresivu que finará la selmana qu’entra col desanicie de tolos collacios asociaos.

Queremos pidir disculpes poles molesties causaes y agradecevos a les más de 600 persones que llegastis a siguinos col usuariu que agora desaniciamos.

Taller d’instalación y cursos en L’Infiestu

3 de Febreru de 2011 por Softastur

Softastur sofita un taller d’instalación y cursos d’Ubuntu na Casa la Cultura de L’Infiestu.

  • El viernes 4 de Febreru 2011, de 17:30 a 19:30 habrá un taller d’instalación d’Ubuntu. Lleer esto enantes de dir al taller col to ordenador.
  • Los 4 vienres siguientes (11, 18, 25, 4…) de 17:30 a 19:30, habrá cursos pa deprender a remanar y tornar software llibre.

Queremos agradecer a dellos chavales de L’Infiestu el so esfuerzu y puxu pa entamar esta actividá ¡Gracies!